انتشار شایعه جنجالی درباره حامد بهداد انتشار شایعه جنجالی درباره حامد بهداد
بدو بدو 1 بار ببین عاشقش میشی
تاریخ : یک شنبه 13 آذر 1390
نویسنده : writer

دیروز خبری در سطح شهر دهان به دهان گشت که خوشبختانه به کلی اشتباه و دروغ بود.

در بعضی وبلاگ ها و فضاهای مجازی و اس ام اس ها و تماس ها خبر آمد که حامد بهداد تصادف سختی کرده و میزان جراحت هم از شکستگی دست و پا تا سر و صورت و در یک مرحله حتی به کما رفتن این بازیگر محبوب سینمای ایران را شامل می شد.

با شنیدن این خبر با بهداد تماس گرفت و شنیدن صدای سر حال او نشان می داد که لااقل خبرها درباره جراحت و حالت اغما نمی تواند واقعیت داشته باشد!

حامد بهداد که گویا از صبح دیروز خودش هم در هجوم تماس های مشابه برای پیگیری حالش بود، با ابراز ناراحتی و تعجب از پخش شدن چنین شایعات و اخبار بی اساس و کذبی گفت که حالش خوب است و اضافه کرد اگر می خواهید خبر منتشر کنید، بنویسید "فیلمبرداری «نارنجی پوش» فیلم داریوش مهرجویی تمام شد".

بهداد گفت : فضای پشت صحنه و شکل همکاری با مهرجوییِ بزرگ بسیار دلچسب بود و واقعاً موقع کار در این فیلم بیشتر از آن چه که فکرش را بکنید لذت بردیم. این حس دلپذیر جمعی قطعاً درفیلم هم  تاثیر می گذارد و  تماشاگران سینما فیلمی به شدت متفاوت را در جشنواره امسال خواهیند دید.

 



 

بهداد در پایان گفت: "واقعاً نمی دانم  در مقابل این شایعه ها چه باید گفت؟ این شایعه سازها و خبرپردازهای اینترنتی  و اس ام اسی که با تولید چنین اکاذیبی باعث  تولید دردسر و نگرانی و انرژی منفی در سطج جامعه و فضاهای هنری می شوند، واقعاً جرمهای بزرگ و غیر قابل گذشتی مرتکب شده اند.

 برایم عجیب است که انتشار و تکثیر اخبار ناخوشایند درباره سوانح یا زبانم لال مرگ هنرمندان پیشکسوت یا حتی دوستان همکارِ جوان من چه لذت یا منفعتی برای این جماعتِ بیکار دارد؟

این موضوع این روزها دارد رونق می گیرد که خیلی نگران کننده است و نشان از یک آسیب اجتماعی جدی دارد که از خدای بزرگ می خواهم هر چه زودتر سایه اش را از سرمان کم کند."

منبع: سینمای ما




|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: اخبار و اطلاعات , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
مراقب باشید تو این جنگل مطالب گم نشید.این یه عکس از سرزمینمونه. اینجارو به دوستاتون معرفی کنید. محمد حسین حیدری فرد اهل زنجان محله ی انصاریه در خدمتتونم.:)